آخرین خبر/ هفتمین فیلم از سری «ماموریت غیرممکن» با عنوان «ماموریت غیرممکن 7: روزشمار مرگ» که با بودجه عجیب 220 میلیون دلاری ساخته شده بالاخره اکران شد. فیلم در همان حال و هوای جذاب اولین فیلم است که در سال 1996 دنیای اکشن را زیر و رو کرد. در «روز شمار مرگ» اتان هانت مامور ویژه که لیدر گروهی خاص به‌‌نام «ای ام اف» است باید دوباره به‌‌جای دولت، یک ماموریت غیرممکن و خطرناک را به‌‌نتیجه برساند. اما این‌‌بار دشوارترین ماموریت پیش‌‌روی او و گروهش قرار دارد یعنی پیدا کردن عجیب‌‌ترین سلاح تاریخ که یک هوش مصنوعی پیشرفته است. این هوش‌‌مصنوعی که انتیتی نام دارد به سیستم امنیتی تمام کشورهای جهان نفوذ کرده و به‌‌راحتی می‌‌تواند دنیا را تغییر دهد. اتان هانت با بازی تام کروز ماموریت دارد کلید دسترسی به این سلاح را قبل از این‌‌که به‌‌دست افراد مخرب بیفتد یا سوءاستفاده جدی از آن شود پیدا کند تا امنیت جهان به‌‌خطر نیفتد. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم از اولین سکانس‌‌ها مخاطب را همراه می‌‌کند. واکنش جالب فیلمنامه به اتفاقات روز دنیای فناوری یعنی توسعه هوش مصنوعی باعث ملموس‌‌تر و پرهیجان‌‌تر شدن فیلم شده. صحنه‌‌های اکشن، سکانس‌‌های بدلکاری و پیچ و خم داستان مثل همیشه دیوانه‌‌وار، پرهزینه، خوش‌‌ساخت و شگفت‌‌انگیز است. اگر طرفدار اکشن‌‌های اینچنینی باشید تا یک بیگ پروداکشن عظیم طرف خواهید بود که نفس‌‌گیر و پرهیجان است و ژانرهای اکشن، ماجراجویی و جاسوسی را به‌‌خوبی تلفیق کرده است. پس تماشای این فیلم را با دوبله فارسی اختصاصی از لینک زیر از دست ندهید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

اگر از اینترنت تلفن همراه استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر، بدون نیاز به خرید اشتراک، با گوشی، تبلت، لپ‌‌تاپ و تلویزیون هوشمند، بکوب فیلم ببینید. فقط به خاطر داشته باشید اینترنت شما تمام بهاء خواهد بود. برای همین بهتر است در بخش تنظیمات کیفیت فیلم را کاهش دهید تا حجم بسته شما کم نشود. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:



.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar